[INDEKS] Dragon Age: Origins - PC
Inden du kan lave koder:
Inden du laver koder, skal du først lave en genvej (shortcut) af filen daorigins, som kan findes i installationsmappen under mappen ''bin_ship'', og derefter flytte genvejen ud til skrivebordet. Højreklik på genvejen på skrivebordet, og tilføj dette under den streg/linie, hvor der står ''Sti'': -enabledeveloperconsole. I mit tilfælde kommer der nu til at stå:
"E:GamesD
Inden du kan lave koder:
Inden du laver koder, skal du først lave en genvej (shortcut) af filen daorigins, som kan findes i installationsmappen under mappen ''bin_ship'', og derefter flytte genvejen ud til skrivebordet. Højreklik på genvejen på skrivebordet, og tilføj dette under den streg/linie, hvor der står ''Sti'': -enabledeveloperconsole. I mit tilfælde kommer der nu til at stå:
"E:GamesDragon Agebin_shipdaorigins.exe" -enabledeveloperconsole''.
Herefter må du kan starte spillet ved hjælp af denne genvej.
Inde i spillet skal du trykke på ~ fundet over ''tab''-tasten.
herefter skal du skrive en eller flere (alt efter behov) af disse koder:
(X) er det sted hvor du skal skrive det antal point ind som du vil have
runscript addxp X - Tilføjer det antal point til din xp
runscript zz_money X - Tilføjer det antal COPPER som du har ønsket til din taske
runscript pc_immortal - Uendelig liv
runscript zz_addapproval X Y - Ændrer hvor meget en karakter kan lide dig
runscript healplayer - Healer dit hold
runscript zz_reveal_map - Du kan se hele kortet
runscript zz_party_addgifts - giver dig alle gaverne til dine hold-medlemmer
runscript cheater - Giver alle achievements
runscript wizard - Bliv en Level 2 Mage
runscript rogue - Bliv en level 2 Rogue
runscript warrior - Bliv en Level 2 Warrior
Runscript killallhostiles - dræb alle fjender i området
Til Approval-koder erstattes X med Følgende Nummre:
1 for Alistair
3 for Morrigan
4 for Wynne
5 for Shale
6 for Sten
7 for Zevran
9 for Leliana
11 for dig selv
For at redde Arl Eamon i hovedmissionen, når du kommer The Gauntlet, eller rettere sagt, når du kommer til der hvor du skal placere dine holdmedlemmer på forskellige trykplader, skal du følge dette:
1) Højre 1, Højre 2, venstre 3.
2) Spiller bevæger sig over på første del af broen
3) Højre 2, Venstre 3, Venstre 6.
4) Spiller bevæger sig over på anden del af broen
5) Højre 2, Højre 4, Venstre 6.
6) Højre 4, venstre 1, venstre 6.
7) Spiller bevæger sig over på tredie del af broen
8) Højre 4, Højre 5, Venstre 1.
9) Højre 5, venstre 1, venstre 5.
10) Spiller bevæger sig over på den anden side af broen.